Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Like a ninja!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Asari

Asari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 6 yrs
Remission: Neutral

Like a ninja!! Empty
BerichtOnderwerp: Like a ninja!! Like a ninja!! Emptyzo apr 07, 2013 10:23 pm

Heya Gast. Leuk dat je hier even binnen springt

Mijn naam is dus *geheim geheim* Maar je kunt me gerust Assie noemen als je wilt
[Vraag]: Waarom Assie?
Antwoord: Nou, deze hebben m'n forum genoten voor me verzonnen omdat ik een karaktertje heb die zowat een assassijn is {Ofwel een vrouwelijke assassin} En omdat ik zelf erg veel van AC houdt!
Niet dat ik de games speel, ik speel geen games, maar het idee er rond is erg leuk verzonnen, en I like their music ^^
[Vraag]: Luister je vaak muziek en zoja, luister je nu ook naar AC muziek?
Antwoord: Kort gezegd: Muziek is mijn leven, en neen, momenteel beluister ik nu Call of Duty MW3 soundtrack ^^
Dus ja, ik houdt wel van actie en avontuur en die dingen, en hun soundtracks zijn echt goed, hoewel deze soundtrack me nou al te lang duurt (meer dan een uur lang ^^)
Ik speel trouwens ook geen CoD, maar ik vind het erg boeiend om naar te kijken, vooral hoe ik m'n broer kan zien afgaan XD Black Ops (II) zijn m'n favo games uit de serie

Verder ben ik erg gehecht aan de Oosterse dinasty, dus is het geen wonder dat ik graag Kung-fu zou leren XD
Momenteel ben ik ook erg gehecht aan het Gaelische/Keltische, en de Highlands ^^
Ik speel geen instrument, doe niet aan sport, maar de sport die ik graag zou leren naast Kung-fu is streetdance..
Ik ga 2x id week gaan zwemmen met m'n moeder, omdat dit me zou moeten helpen m'n rug te versterken(Ik heb dus rug problemen ^^) Maar het bezorgt me alleen maar spierpijn achterna ^^

M'n ouders zijn gescheiden, pa woont in Menen(West Vlaanderen/België), ma woont in Kortrijk (W-Vl.)
Ik ga niet meer naar m'n pa vanwege zijn vriendin, dus woon ik nu bij m'n ma, de dieren bij pa zijn dus lekker onbelangrijk geworden, bij ma hebben we vijvervissen, een konijn en twee katten
Ik zou nog graag een heleboel huisdieren houden, die helaas niet meer mogen D:

Verder ben ik 16 jaar, 28-11(november) verjaar ik
Ik ben dus woonachtig in West-Vlaanderen, België
Mijn favo artiesten verschillen van tijd tot tijd, maar ik blijf van MJ (Michael Jackson) houden, en JB (Justin Bieber) en dus mag ik deze donderdag naar zijn concert gaan ^^

Dit was wat veel over mij, maar heb je vragen, stel ze gerust
Ik bijt niet ^^
In vlees ^^

Like a ninja!! Neko___Ninja_of_Air_by_sm91
~Like a ninja~


Laatst aangepast door Asari op ma apr 08, 2013 10:20 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brokencircle.actieforum.com/forum
Xerxes

Xerxes


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 19
Remission: Neutral

Like a ninja!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Like a ninja!! Like a ninja!! Emptyzo apr 07, 2013 10:37 pm

Goeie morgen!
Leuk dat u hier op de site komt. We wensen u veel plezier, en oelalala lees ik daar vlees?
*kucht* Mijn excusses. als er problemen zijn graag melde- *denkt aan vlees en raakt afgeleid*

Veel plezier op de site!!

*nomnoms*

~Xerxes
Terug naar boven Ga naar beneden
Asari

Asari


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 6 yrs
Remission: Neutral

Like a ninja!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Like a ninja!! Like a ninja!! Emptyzo apr 07, 2013 10:44 pm

Ja idd vlees ^^
Ik ben alleen vegitarisch Wink

En dankje, dat zal wel lukken denk ik ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brokencircle.actieforum.com/forum
Gesponsorde inhoud




Like a ninja!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Like a ninja!! Like a ninja!! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Like a ninja!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-