Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Fly By

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Fly By Fly By Emptyvr feb 01, 2013 11:51 am

En dit had hij nog niet gezien. Het verbaasde hem eigenlijk. Hij vloog normaal altijd ongedetecteerd rond in de buurt. In ieder geval nooit ver weg. Maar dit bos was hem nooit opgevallen. Grappig eigenlijk, hoe dit vrij grote bos verstopt voor hem bleef. Maar nu hij wist dat het er was, zou hij het niet meer vergeten.
Hij vloog laag over de toppen van de bomen heen. Het rustige briesje voelde goed en Cursor merkte tevreden hoe zijn stille vlucht vorderde. Hij vond het tijd zich nu te laten zien. Op te komen duiken en misschien vrienden maken.
Hij daalde rustig tussen de bladeren en takken door en koos een boom uit waarop hij een stevige tak zag zitten. Hij vloog er geluidsloos naartoe. Als uil zorgden de speciale slagpennen voor het geluiddempen. Een zeer goed systeem tijdens bijvoorbeeld jachten.
Cursor remde af door zijn vleugels te kantelen en zijn staart recht naar beneden te houden terwijl hij zijn lichaam ook verticaal kantelde. Zo greep hij met zijn klauwen de tak stevig vast, zocht snel zijn evenwicht en klapte zijn vleugels weer tegen zich aan.
Hij liet zijn scherpe blik over de omgeving glijden. Tot nu zag hij nog niemand. Of hij had nog niemand door. Cursor was dan ook nog een beetje in gedachten verzonken.
Een geluid deed hem opkijken en zijn kop naar rechts draaien. Het was niets. Alleen de wind die een oude tak deed verplaatsen.
Cursor was niet erg trots. De wereld zag er tegenwoordig vreselijk uit en hij was erin geboren. Hij kende genoeg verhalen over hoe de wereld er ooit uitzag, maar kon het zich bijna niet voorstellen. Soms droomde hij weg in de pracht die wereld ooit was, maar zogauw hij zich weer in de realiteit bevond, zat hij hier.
Hij zuchtte eens. Hopelijk zou de wereld er ooit net zo mooi weer uit komen te zien. Dat leek Cursor geweldig.
En nu merkte hij iemand op. Normaal was hij allang weggevlogen. Maar vandaag wilde Cursor aan een nieuw hoofdstuk beginnen. Zich kenbaar maken.
Hij wachtte nu echter geduldig tot deze onbekende persoon zich zou laten zien.


Woohoo!!! Eerste post op de tablet!! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyvr feb 01, 2013 12:04 pm

Bubble was hopeloos verdwaald geraakt in een groot bos zonder een hap gegeten te hebben. Balen dacht hij. Ik had wat moeten eten toen de kans had, Mopperde hij tegen zichzelf. Na vele rondjes gelopen te hebben zag hij een uil in de lucht. 'Die zal heerlijk vrij zijn... Ik zou ook wel willen vliegen' en sprong wat rond maar vliegen lukte niet. Ontmoedigd en hongerig liep bubble verder. Niet wetend wat er ging gebeuren. Na een lange tijd gerend te hebben zag hij wat muisjes lopen. en ging laag bij de grond lopen. sloop voorzichtig dichterbij en haalde uit. Maar de muis had bubble allang door en maakte dat hij wegkwam. Snel zette bubble de achtervolging in. De muis was te snel en kwam weg. Weer keek bubble omhoog en zag de uil. Na wat rond lopen en mislukte pogingen zag hij de uil landen op een stok en verschool zich in de bosjes. Een takje kraakte onder bubble's poot en nam snel een stap terug. De uil keek zijn richting in, 'als hij me maar niet gezien heeft!' dacht bubble in wanhoop. gelukkig keek de uil weer weg en bubble liep wat dichterbij. Weer keek de uil zijn richting in en bubble bevroor. Maar voordat bubble het doorhad zakte de grond weg, Hij was in blubber gaan staan. Nadat bubble naar beneden was geschoven en was opgestaan keek hij de uil aan. ' Ehhhh... hey! Ik ben bubble' was zijn enige reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyvr feb 01, 2013 12:34 pm

Later bleek die tak niet door de wind te zijn verschoven. Maar omdat op datzelfde moment er een briesje passeerde, was het niet raar dat Cursor het daaraan wijdde.
Hij zat nu echter vredig op een tak weg te dromen, over de wereld. Hoe deze er vroeger en hopelijk later ook, uitzag. Hij kende verhalen over prachtige regenwouden en wonderlijke eilanden met bossen. Maar Cursor was in een verwoeste wereld geboren. En toch was hij daar blij mee. Heel misschien kon de kerkuil ooit iets doen om de wereld op weg te helpen. Ja, dat zou nog eens mooi zijn, dacht hij.
Hij begon nu te merken dat er echt wel iemand in de buurt was. En deze keer zag hij diegene ook. Een kat. Er was een kort oogcontact waarbij Cursor met interesse naar de kat beneden de boom keek.
"Ehhhh... hey! Ik ben Bubble." zei de kat. Cursor keek nog even in stilte naar beneden. Blijkbaar wist Bubble niet echt wat te zeggen, want het leek op een improvisatie.
"Mijn naam is Cursor." zei hij hem. Het was nou niet bepaald wat hij zich van een eerste ontmoeting had voorgesteld, maar ach. Niets ging zoals je plande.
Hij keek even langs Bubble heen. Er kroop wat over de grond. Even dacht Cursor erover de muis te vangen. Hij stond op enkele honderden meters van de kat af.
Cursor besloot de gok te wagen. Hij liet zich ui de boom vallen, spreidde zijn vleugels en gleed in een stille vlucht vlak over Bubble. Recht op de muis afgaand en totaal geconcentreerd, vloog hij verder. Die meters waren binnen een paar seconden afgelegd in de soepele vlucht. En opeens was het voorbij. Cursor liet zichzelf vallen en kwam bovenop de muis. Zijn klauwen knepen zich dicht terwijl hij tegelijk meteen weer opsteeg en de dode prooi meenam terug naar de boom.
Cursor zocht een lagere tak uit om misschien beter een gesprek aan te gaan met Bubble.
Cursor landde op de lagere tak op dezelfde manier als zijn vorige taklanding, maar deze keer op 1 poot. Voorlopig hield hij de dode muis in de andere klauw nog vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyvr feb 01, 2013 8:29 pm

Bubble was verbaasd dat de uil niet wegvloog van hun kleine 'ontmoeting'. De uil keek hem stil aan. "Mijn naam is Cursor." zei de uil. 'Gelukkig had hij de improvisatie niet door, hoop ik.' Achter hem hoorde bubble wat ritselen, hij wilde omdraaien maar op dat moment gleed de uil van de tak af, het zag er zo sierlijk uit. Bubble zag wat hij te pakken had. Het was een klein dood beestje. Cursor remde af door zijn vleugels te kantelen en zijn staart recht naar beneden te houden terwijl hij zijn lichaam ook verticaal kantelde. Zo greep hij met zijn klauw de tak stevig vast, zocht snel zijn evenwicht en klapte zijn vleugels weer tegen zich aan. Hij hield de prooi met zijn andere klauw nog vast. Bubble keek er verrast naar omdat Cursor vlak boven hem vloog en bubble lag daar nog, geschrokken op de grond. Dit was dus niet wat hij verwacht had.
Even keek bubble cursor aan. 'Wat ben jij?' Vroeg bubble zonder schaamte. 'Ik ben Bubble, En ik wil een panter worden!' Maar bubble leek verdacht veel op een gewone kat. Bubble naderde de uil wat, maar bleef voorzichtig. 'Ik ben bubble en mijn droom is om panter te worden!' herhaalde hij om een gesprek te starten.

[ Dat van mij lijkt echt klein vergeleken met jou! !XD ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyvr feb 01, 2013 9:24 pm

Hij zat op een hoge tak weg te dromen toen hij opeens een kat in het oog kreeg. Interesant zeg. Een kat had hij niet verwacht, maar ja, die konden het wel goed af, wist hij.
"Ehhhh... hey! Ik ben Bubble." zei de kat. Cursor bekeek de kat nog eens goed. Niet bepaald echt wat hij had gezien in een eerste ontmoeting, maar ja, hij deed het er maar mee.
"Mijn naam is Cursor." zei hij rustog en bekeek de kat nog eens aandachtig. Zo'n eerste ontmoeting was wel wennen. Nu hij zich kenbaar had gemaakt zouden er wel meer eerste ontmoetingen komen met anderen. Het zou wel wennen. Hoe vaker het gebeurde, hoe bedrevener hij erin werd.
Hij liet zichzelf uit de boom vallen en spreidde daarbij zijn vleugels. Hij vloog laag over Bubble heen en suisde recht op een nietsvermoedende muis af, een paar honderd meter verderop.
Hij liet zijn klauwen al zakken, klaar voor het laatste zetje. Toen liet hij zichvallen op de muis, kneep deze snel dood en steeg tegelijk weer op. Terug naar een wat lagere tak.
Hij klapte net als eerde zijn vleugels als windschild om af te remmen samen met zijn staart. Het was met muis alleen wat moeilijker landen. Maar dat kwam wel goed. Al snel vond hij zijn evenwicht terug en balanceerde op 1 poot. Zijn andere poot hield de prooi vast. Die at hij later anders wel op.
"Wat ben jij?" vroeg Bubble terwijl hij Cursor even aankeek. Cursor keek terug. Hij vond het eigenlijk wel een gekke vraag. Het was toch duidelijk dat hij een uil was? Kerkuil specifiek niet weten, kon hij nog begrijpen, maar dit was zo'n open vraag..
"Ik ben een uil. Een kerkuil." antwoordde hij toch maar op een rustige en vriendelijke toon.
"Ik ben Bubble. En ik wil een panter worden!" zei de kat toen. Dit was toch een kat? Of Cursor vergiste zich, of dit was een kat die gewoon een panter wilde zijn. Ach, het was wel schattig.
Bubble naderde voorzichtig naar de kerkuil toe. Cursor bleef rustog zitten op de lage tak. Deze was iets hoger dan de ooghoogte van Bubble. Hij kon dus aardig dichtbij komen en vreesde de kat niet. Als uil had hij wel belangrijker zaken aan zijn kop.
"Ik ben Bubble en mijn droom is om panter te worden!" zei de kat levendig. Geweldig vond Cursor het.
"Ik weet bijna zeker dat je een geweldige panter wordt!" zei hij bemoedigend. Hij vond het wel grappig om die kat daar zo te zien. Tja, dromen had iedereen en het was maar net of je wilskracht genoeg had om ze te laten uitkomen. Cursor had dat ook gedaan. Hij wilde zijn thuisland verlaten, maar durfde het vertrouwde gebied nooit goed te verlaten. Het was een kleine droom, maar wel met vele risico's eraan. Maar het was hem gelukt en nu was hij hier.
"Maar waarom wil je eigenlijk een panter worden?" vroeg Cursor toen aan Bubble. Hij was er wel nieuwsgierig naar.

(GOD NOTE: + remission voor de hartverwarmende vriendelijkheid. ;3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyma feb 04, 2013 10:53 am

'Nou, ik wil een panter worden omdat die groot en sterk zij.' Zei bubble onschuldig' ik ben maar kleun en weet nog eigenlijk bar weinig'. Bubble bleef even wachten en leek cursor aan. Bubble hoorde cursors maag rammelen en ging weg en kwam terug met 2 andere kleine knaagdieren. ' hoorde je maag, hopelijk zal dit genoeg zijn ' en bubble legde ze voor cursor neer. Terwijl bubble een heel verhaal vertelde en nadeed kwam er een dreiging dichterbij waar ze niet op het letten waren. ' ben opgegroeit in het circus, daar hadden we grote slanke panters. Ze waren giga sterk. Soms lieten ze hun jagen. Ik en mn broertjes em zusjes waren verkoop. Ik ben tot nu toe de enige die ervan ontsnapt ben...' Bubble dacht even terug aan de tijd en zn glimlach verween van zn gezicht. ' maarik heb nu een vriend' bubble twijfelde of hij cursor wel een knuffel moest geven maar besloot het toch te doen. Zelf werd hij beetje gekleurd dat hij dat deed.

(GOD NOTE: + remission omdat dat eten vangen cute is :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptydi feb 05, 2013 4:48 am

Cursor maakte een gezellig praatje met de kat iets beneden hem. Deze wilde dolgraag een panter worden. Dat vond Cursor echt heel schattig. Het zag er zo lief uit om een nog jongere kat zo'n mooie droom te zien hebben.
"Ik weet bijna zeker dat je een geweldige panter wordt!" zei de uil bemoedigend. Daarns had hij gevraagd waarom Bubble zo graag een panter wilde zijn. Bubble zei dat hij dat wilde omdat panters grote, sterke dieren waren. Omdat Bubble nog klein was en nog niet zo wijs was in het leven. Ach, dat zou vast nog wel komen. Het was Cursor ook gelukt. Maar hij had de ervaring opgezocht. Geen wijsheid zonder ervaring.
Ineens was Bubble even weg. Cursor besloot te blijven zitten, aangezien hij al wist dat de kat terug zou komen. En dat gebeurde ook. Bubble kwam terug met twee kleine prooien. Hij zei dat hij Cursor zijn masg had horen knorren, maar dat was niet zo geweest. Waar dat idee vandaan kwam, wist hij niet. En Cursor had een paar minuten geleden al prooi gevangen. Die zou hij later opeten, die muis. Die had hij nog vast. Nu was de kerkuil niet hongerig.
"Dat is erg aardig van je, maar ik heb al prooi en ik heb geen honger. De muis die ik hier vast heb, eet ik later pas op. Waarom dacht je mijn maag te horen?" legde Cursor uit met een vraag op het einde. Hij snapte niet waarom Bubble dat dacht. Cursor had al prooi en die was voor later. En aan een enkele muis zou hij echt wel even genoeg hebben.
Opeens begon Bubble over zijn verleden. Dus hij kwam uit het circus? Dat vond de uil best wel zielig voor hem. Dieren hoorden niet in het circus. Gelukkig was Bubble ontkomen. En hij zei daarna dat hij nu een vriend had. Cursor kon Bubble intussen ook wel een vriend noemen. Het was fijn om aan een eerste ontmoeting een vriend over te houden. Bubble gaf Cursor een knuffel, een vriendelijke. Cursor leunde wat naar voren om terug te knuffelen. Dit was een fijn gevoel en het deed de uil goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptydi feb 05, 2013 11:00 am

' waarom ik die dieren haalden?' Vroeg bubble nog een keer. toen ze geknuffeld hadden. Maar Weer gaf de uil htletzelfde antwoord" ik heb al een prooi voor later. Maar hoezo dacht je dat je mijn maag hoorde?" Bubbel dacht even na op hoe hij het zou uitleggen. ' ik hoorde een rammellend geluid, leek op iemands maag als je het mij vraagt. 'Weer dacht bubble het gehoord te hebben en draaide een rondje.

Ik zie niets. Dan zal het ook wel niets zijn geweest'. Even nam hij opgelucht adem Even begon hij te twijfelen aan zichzelf. Maar toen kwam er een luide knak van wat dieper in de bossen. Bubble schrok zich rot en maakte dat hij tegen de grond ging aanliggen. 'W.wat was dat?' Een diepe huiver was te horen in zn stem. Bubble scherpte zijn blik maar zag niets van waar het geluid kwam.

< edit: jeeez volgende x post ik weer via pc, deze stukjes zijn mini *gasp*>
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptywo feb 06, 2013 9:49 am

Cursor vroeg zich hardop af tegen Bubble waarom hij zijn maag dacht te hebben gehoord. Cursor's maag had niet geknord en sowieso had hij al een muis voorraad. Iets dat hem voorlopig wel zou vullen. Cursor was geen grote eter en had vaak aan 1 prooitje wel genoeg. Sowieso zou hij zich van vacht en botjes ontdoen op een wat minder charmante manier.
"Ik hoorde een rammelend geluid, leek op iemands maag als je het mij vraagt." zei Bubble. Vervolgens hoorde hij het weer en draaide een rondje. Hoe Cursor wist dat Bubble het weer hoorde? Hij hoorde het zelf nu ook. Het leek inderdaad wel een beetje op een knorrende maag. Al zat er ook een ander element bij, steld zijn uitstekende gehoor vast.
"Ik zie niets. Dan zal het ook wel niets zijn geweest." concludeerde Bubble. Een stelling waar Cursor het niet mee eens was. Hem hoorde je ook niet als hij joeg en hij was er dan toch en bracht alle potentiële prooien de dood. En dat was toch echt iets.
Cursor wilde net zijn woorden boven water brengen toen hij al zag dat Bubble aan zichzelf begon te twijfelen. Vervolgens een luide knak en Bubble dook in elkaar.
"Oh, rustig maar. Het is niets." zei Cursor rustig. Ook hij had een schrikreactie gegeven door het ineense geluid, maar realiseerde zich al snel dat het niets was. Het was in de verte een dikke boomtak geweest die al op breken stond. Het had steeds verder doorgebogen, hetgeen wat het maaggeluid veroorzaakte, en was toen geknapt. Dat laatste luide geluid wat er was geweest.
"Kom mee stoere panter. Ik zal het je laten zien." lachte hij vriendelijk en hij steeg op om op een langzaam tempo te vliegen. Bubble zou hem lopend bijhouden.
Na een paar honderd meter kwam Cursor ook daadwerkelijk op de plek aan waar het was gebeurd. Hij landde behendig op de afgberoken boomtak. Het was een dik ding. Logisch dat het zo'n kabaal had veroorzaakt. De boom waar de tak naast lag was nu getekend met een litteken. Je zag natuurlijk de plek waar de tak had horen zitten. Ingestort onder eigen gewicht. En Cursir zat op de vers afgebroken boomtak.
Hij keek naar Bubble, afwachtend op diens reactie. Bubble was voor Cursor nou eenmaal een panter, als hij dat wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micki

Micki


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 15
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptywo feb 06, 2013 10:52 am

'Kom mee stoere panter, Ik zal het je laten zien' zei cursor met een vriendelijke lach. Hij steeg op en bubble ging gelijk achter hem aan. Ik merkte dat hij op een langzaam tempo vloog en rende er zo snel mogelijk achter hem aan. Na een paar honderd meter lande hij op een afgebroken tak. Bubble zag dat de tak dik was. En onder zijn eige gewicht was afgebroken.
'ehhh... misschien... ben ik toch meer een kat... ' Begon te blozen.
Nadat de tak uit de weg was. begon bubble nieuwschierig te doen richting Cursor. 'Ik heb nu een boel over mij verteld... Hoe zit het met jou?" Vroeg bubble hel nieuweschierig
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptywo feb 06, 2013 10:53 am

( Met het verkeerde account geantwoord LOL )
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptydo feb 07, 2013 9:07 am

Ze waren inmiddels aangekomen bij de tak. Cursor had al zo'n donkerbruin vermoeden dat dit het moest zijn geweest. Het eerst krakende geluid dat aan een rammelnede maag deed denken en vervolgens de harde knak dat bevestigde dat de dikke tak was afgebroken. En Cursor zat nu op het grote stuk hout. Binnen niet al te lange tijd, zou het gaan rotten en vervallen. Zo ging dat met hout. Zodra het nergens meer aan vast zat of als het dood was, ging het rotten en werd het opgegeten door insecten. En daar kwamen weer andere dieren opaf. En op die dieren kwamen weer nog andere dieren af. En zo liep de hele kringloop rond. En dat alles dankzij hout. Zo had je toch een plaatselijk iets. Deze plek zou dus voor leven gaan zorgen. Prachtig.
"Ehhh... misschien... ben ik toch meer een kat..." zei Bubble toen blozend. Ja, zoiets had Cursor natuurlijk allang gezien, maar hij had het zo schattig gevonden dat hij een panter wilde worden.
"Dat maakt toch niet uit?" zei hij toen vriendelijk. Nee, hem maakte het niet uit of nu bevriend was met een 'panter' of een kat. Zolang ze het maar samen konden vinden. Daar ging het om en dat was dus belangrijk.
"Ik heb nu een boel over mij verteld... Hoe zit het met jou?" vroeg Bubble toen erg nieuwsgierig. Cursor lachte geamuseerd. Cursor was nu aan het woord. Zijn beurt om nu wat meer te vertellen over hemzelf. Maar wat?
"Wat wil je weten dan? Vraag maar raak." zei hij vriendelijk. Bubble was nu een goede vriend, dus mocht hij wel wat vragen stellen. Dan kwam het vast wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bubble

Bubble


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd:
Remission: Neutral

Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Emptyza feb 09, 2013 1:37 am

De tak was afgebroken van ouderdom, en de insecten waren aan het eten van het hout. Van dat hout kwamen weer andere dieren. En zo ging dat door. Zonder hout had je wel meerdere middelen om een circle te krijgen natuurlijk. Maar hout stond vaak bovenaan in bossen. Nadat bubble zo geschrokken was. Zei hij toch wel blozend 'Ehhh.... Mischien... Ben ik toch meer een kat..' Cursor keek vriendelijk terwijl hij antwoorde 'Dat maakt toch niet uit?" Even overdacht bubble zijn reactie. Maar bubble was maar een kat. Misschien moest hij zich dan ook maar gedragen als eentje. Het was een gedachte waar hij meer over zou gaan nadenken.

maar... Ik heb nu zoveel over mij verteld. Kan je wat over jezelf praten?' Bubble was nieuwschierig geworden over het hoe en wat. Cursor leek geamuseerd. Want hij begon een lach te zetten. "Wat zou je willen weten? Vraag maar raak." Zei de uil vriendelijk.

Bubble dacht even goed na. 'Hmmmmm... Waar kom je vandaan? Heb je veel broertjes en zusjes? Had je veel avondtuur? Waarom ben je weggegaan?...' En nog veel meer vragen ontsnapte bubble. Na een klein tijdje had hij door dat hij maar aan het ratelen was. 'ehh... oops. Spijt me... Waar kom je vandaan En was het daar leuk? ' Besloot het maar om bij die ene vraag te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Fly By Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly By Fly By Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Fly By

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: ... :: Arboribus-