Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Tellin' About Myself

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Bastille

Bastille


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Tellin' About Myself Empty
BerichtOnderwerp: Tellin' About Myself Tellin' About Myself Emptydi apr 22, 2014 8:48 am

Hallo, mijn naam is Jennifer. Ik ben 16 jaar. Mensen noemen mij lekker apart. C;
Goed, hier iets over mezelf:
Mijn bijnamen zijn verschillende variaties op het woord 'Jennifer', dus wees creatief.. :3
Ik woon in Zuid-Holland, Hellevoetsluis. Mijn thuissituatie is niet zo interessant, ik woon met mijn moeder, vader, broertje en slak. Hopelijk komen hier in de nabije toekomst nog een tweetal katten bij, maar mijn ouders zijn daar nog vurig over aan het bekvechten.

Ik ben hier al eerder aangemeld geweest, maar ik kan niet meer inloggen en besloot na een tijdje om gewoon helemaal opnieuw te beginnen hier, want het is hier erg mooi. :3 Mijn complimenten!!
Mijn favoriete voedsel is patat. Heel simpel. Met friet maak je me blij.
Mijn favoriete kleur is blauw.
Mijn favoriete TV-serie is Doctor Who
Mijn favoriete band is Bastille (vandaar de naam, goh creatief...)

Mijn leven is vrij goed. Lekker apart, zeggen veel. Als mensen erachter komen, bijvoorbeeld klasgenoten of leraren, kijken ze mij weleens raar aan. De meeste bedoelen het niet slecht. Gelukkig.
Ik heb mijn hele leven namelijk al een obsessie voor de dood. Vanaf dat ik nog piepjong was, was ik al bezig met botten en al dat soort dingen. Als ik een dood dier zag liggen, wilde ik dat het liefst mee naar huis nemen zodat ik het kon begraven om een jaar later de botten te kunnen bemachtigen. Dit doe ik trouwens nog steeds, maar ben net even een andere richting ingegaan; ik ben in de leer bij een preparateur. Ik ben bezig te leren om dieren op te zetten. Hier heb ik onwijs veel plezier in en ik vind het prachtig om te doen en leren. Ik doe het nog niet zo lang, maar ben nu toch wel aardig op weg. Kan ik later zeker wel wat mee.
Ik zou later ook graag schrijver willen worden. Ik ben druk bezig met een eigen boek, dus wie weet ligt het ooit wel in de boekhandel. Maar dat is alleen maar hopen...C:


Goed, dit was ik dus een beetje. Vragen kun je stellen, ik bijt niet... Echt niet. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Icarus

Tellin' About Myself 2rdude1
Icarus


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: In this world, time is relative. So is age.
Remission: Wrong

Tellin' About Myself Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tellin' About Myself Tellin' About Myself Emptyzo apr 27, 2014 9:16 pm

Hey! Welkom terug op Perished! Als je je account terug wil hebben moet je gewoon een PB'tje sturen hoor, dan kan ik het wachtwoord veranderen c:

Je lijkt stiekem best wel op mij *3* Ik hield ook altijd al van de dood, vanaf de basisschool wilde ik alle dode dingen mee naar huis nemen, vooral schedels, skeletten, maar ook dode beesten. Heb toen ik 12 was een ekster 'opgezet' en die heeft hier nog heel lang gestaan xD Ik ben heel erg jaloers op jou, ik wil ook leren prepareren. Hoe ben je er tussen gekomen? =0

En Bastille is cool hehehe. Ik heb ze nog live gezien! Als voorprogramma bij Muse. Toen waren ze nog niet echt bekend dus zaten we van: Wie de hell zijn dat xD Stom, niet eens foto's gemaakt ofzo.

En waar gaat je eigen boek over? =o Het lijkt me ook zo gaaf om ooit een boek uit te kunnen brengen. Moet het ooit weer eens proberen, de laatste keer was al jaren geleden toen ik het opgegeven heb xD

Nogmaals welkom Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://perished.actieforum.com
Juvé

Tellin' About Myself Awxiqo
Juvé


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: I guess I quit counting a long time ago.
Remission: Doomed

Tellin' About Myself Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tellin' About Myself Tellin' About Myself Emptyzo apr 27, 2014 9:46 pm

Hai en Welkom.

Gezellig om weer eens nieuwe mensen op Perished te zien.
Ik ken de band niet maar ik moet zeggen dat ik Bastille wel al een hele gave naam vind.

Ik ben ook bezig met een eigen boek maar ik moet mezelf eens goed tegen m'n achterste trappen en er tijd voor vrij maken. Het helpt niet mee natuurlijk dat het laatste hoofdstuk waar ik aan bezig was ineens een corrupted bestand is geworden. Ik ben moed aan het verzamelen om opnieuw te beginnen.

Verder ben ik erg benieuwd naar Bastille. RPG je al lang? En zo ja op welke andere RPG's heb je gezeten?

In elk geval heel veel plezier gewenst alvast met het schrijven hier.
- Ayelinn /Juvé en Cerridwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastille

Bastille


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 5 years
Remission: Neutral

Tellin' About Myself Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tellin' About Myself Tellin' About Myself Emptydi mei 06, 2014 6:02 am

Haii, heel erg bedankt! ^^
Zelf moet ik ook even de tijd nemen om mijn boek over te zetten op mijn laptop... Haha :3
Ik RPG nu bijna drie jaar, dus ik ben redelijk bekend met dit soort dingen. Ik zat ooit op WolfStory en nu ook op Serigala en nu hier (duh)
Heel erg bedankt, hopelijk kan ik hier een hoop kwijt aan posts e.d. Ik heb er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Tellin' About Myself Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tellin' About Myself Tellin' About Myself Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Tellin' About Myself

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: Algemeen :: Voorstelronde :: Jezelf voorstellen-