Perished
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexHomepageLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Meet someone new (En Cursor)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptyma feb 04, 2013 8:54 am

Angstig had de kleine vos haar oren tegen haar kop gedrukt. De wind nam een grote lading sneeuw mee en drukte die tegen haar aan, zonder te stoppen. De ogen van het witte dier waren tot speetjes geknepen en ze liep met gebogen kop tegen de storm in. Door haar witte vacht was ze nauwelijks zichtbaar, maar je zag haar wel bewegen. Af en toe viel er wat sneeuw in haar bek, dat ze dan doorslikte. Water tekort had ze zeker niet, maar ze was mager. Té mager. Sunsets wintervacht was dik, maar als je dichterbij haar stond zag je toch duidelijk dat ze behoorlijk wat vet miste. Ze was nieuw in dit land, maar ergens kwam het haar bekend voor. Sunset had in een roedel geleeft in haar oude land, maar ze was verbannen omdat ze buiten haar territorium liep. Vele vossen hadden haar achternagezeten. Ze had moeten vluchten en had geen tijd gehad om te jagen, omdat ze anders aan stukken gereten zou worden. Sunset was slank gebouwt en heel snel, maar in een gevecht om kracht verloor ze altijd. Sunset hoorde haar buik rommelen en snoof de geur op. Geen geur van prooi. Ja, wie waagde zich ook op dit moment hier? Alleen zij. Na een paar meter begaven haar poten het en zakte ze er doorheen. Ze voelde de koude sneeuw op haar buik en huiverde. Haar kleine lichaam trilde en ze was nu echt bijna ontzichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptyma feb 04, 2013 9:34 am

Zou hij? Ja, hij wilde het wagen. Een nieuw gebied verkennen. Echt nieuw was hij eigenlijk niet. Hij vloog al meer als een jaar rond zonder zich te laten zien. Dat had hij zo gewild. Tot een paar dagen geleden. Toen had hij zich bedacht dat het gewoon goed zou zijn om andere diersoorten te ontmoeten. In het geheim leven begon hem ook aardig te vervelen. En toen had Cursor de kans gegrepen om de gebieden beter te leren kennen. En nu was de beurt aan dit sneeuwlandschap.
Cursor liet zich vallen uit een boom en herstelde zijn vlucht met een simpele vleugelslag. Het besneeuwde landschap ontving hem echter niet met open armen. Nee, de win woei stevig en de sneeuw maakte het moeilijk om zijn ogen open te houden.
Cursor daalde. Als hij zou neerstorten door de sneeuw zou hij in ieder geval niet van hoog vallen. Ja, verstandig, al maakte het het vliegen niet makkelijker.
Cursor kwam maar langzaam en moeilijk vooruit. Zijn verenpak isoleerde hem perfect tegen de kou, maar de wind had nog steeds grip op het voortkomen van de uil.
Nog maar iets lager vliegen. Hij vloog nu bijna tegen de grond aan. De grond bedekt met een witte, ruige deken. En opeens werd zijn vlucht afgekapt. Hij was ergens tegenaan gevlogen.
Cursor viel in de sneeuw en stond toen op. Hij klapte zijn vleugels dicht tegen zich aan en voorzichtig schraapte hij met zijn klauwen wat sneeuw weg. Wat hij daarbij tegenkwam, was een prachtig witte poolvos. Haar fysieke conditie zag er niet goed uit. Ze leek hem toch iets aan de dunne kant en erg zwak. Ook al was ze voor dit soort omstandigheden gebouwd.
"Gaat het wel met je? Kan ik iets voor je doen?" vroeg Cursor bezorgd. Hij maakte zoch nu niet druk om zijn vrij stomme vraag. Hij wilde nu graag voor deze vos betekenen. Misschien kon Cursor een muis of lemming voor haar vangen. Het zou een hele uitdaging worden, zo met dit weer, maar hij zou het graag proberen als hij er zo iemand mee kon helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydi feb 05, 2013 2:08 am

Ineens voelde de kleine vos een plof tegen haar flank, maar waarschijnlijk had haar belager nog niet door dat hij of zij tegen iets levends was aan gevlogen. Ze lag doodstil en was al redelijk ingesneeuwt. Ze voelde zacht klauwen over haar rug gaan. Geschrokken wist ze zich een beetje omhoog te duwen en schudde de sneeuw van haar kop af. Ze keek recht in de ogen van een kerkuil. "Gaat het wel met je? Kan ik iets voor je doen?" vroeg de uil bezorgd. Sunset keek hem aan. Ja, eigenlijk wel. Ze knikte licht en verlegen. "H-het gaat g-geloof ik wel" zei ze, maar het feit dat haar stem trilde van de kou en ze klappertandde maakte die zin een beetje ongeloofwaardig. "Z-zou je me kunnen helpen jagen?" vroeg ze toen. Zelf zou het haar niet lukken iets te vangen. Ze was verzwakt en omdat ze trilde omdat ze het koud had zouden muizen de trillingen opvangen die ze de grond zou geven als ze liep. Langzaamaan begon het minder hard te sneeuwen. De lucht werd langzaam weer blauw en de zon probeerde door het wolken dek te breken. Sunset richtte haar witte kop omhoog en neep haar ogen dicht tegen de zon, die nu vol op begon te schijnen. Trillend stond de poolvos op en trok haar poten uit de sneeuw. Ze voelde de warme zon op haar vacht. Toen ze weer naar de uil keek kwam er een vraag in haar op; uilen waren toch juist nachtdieren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydi feb 05, 2013 4:33 am

In zijn moeizame vlucht tegen de wind in was hij tegen iets aangevlogen en was meteen gevallen. Zijn verfijnde vliegtechnieken konden hem niet redden. Cursor vroeg zich echter wel af wat deze hoop sneeuw had veroorzaakt. Hij begon te graven, iets waar zijn poten nou niet echt voor gemaakt maken, maar het lukte aardig. En toen kwam er tussen de witte sneeuw, een bijna net zo witte vacht tevoorschijn. Een poolvos was ingesneeuwd en leek ook hulpbehoevend.
"Gaat het wel met je? Kan ik iets voor je doen?" vroeg Cursor bezorgd. Die eerste vraag had best stom geklonken. Natuurlijk ging het niet. Maar daar bekommerder hij zich niet om. Het ging erom dat hij deze vos kon helpen. Misschien kon hij voor haar een muis of lemming vangen. Dan zou het handig zijn als de wind ging liggen.
"H-het gaat g-geloof ik wel." zei ze, maar Cursor had er moeite mee het te geloven. Ze zou hoe dan ook hulp kunnen gebruiken. Iets dat ze gelukkig zelf ook inzag.
"Z-zou je me kunnen helpen jagen?" vroeg ze daarom maar. Cursor knikte instemmend. Graag zelfs, Cursor zou graag iets voor haar vangen. Het zouden geen grote prooien worden, maar zelfs het minste kon al heel goed helpen, wist de uil.
"Natuurlijk wil ik dat." zei hij. En als bij toverslag voelde hij de wind gaan liggen en daarbij de sneeuwval minder worden. Cursor spreidde zijn vleugels en sprong op met een paar krachtige slagen om hoogte te krijgen. Hier vanuit kon hij kijken en luisteren of er dieren in de buurt waren. Binnen hier niet. Prooidieren waren wel gek om hier rond te hangen bij twee jagers.
Cursor vloog weg van de vos. En toen had hij al snel beet. Onder de sneeuw hoorde hij een lemming door zijn geheime tunnels kruipen. Cursor liet zichzelf zigzaggend dalen met hogen snelheid en stak zijn poten ver uit om zeker door de sneeuw te slaan.
Met een dof geluid klapte hij neer en kneep de lemming dood. Weer steeg hij daarna op met krachtige vleugelslagen om terug te keren naar de poolvos. Als snel was hij weer terug. Hij liet zichzelf rustig dalen en landde keurig op 1 poot. In de andere zat immers de dode lemming.
Hij liet de lemming voor de poolvos vallen.
"Asjeblieft. Dit is wat ik best snel vond. Maar sneeuw is nou niet echt mijn element." zei hij eerlijk. Hij was geen uil die vaak in de sneeuw te vinden was. Hier joeg hij eigenlijk nooit. Erg moeilijk voor hem. De laplanduil was hier erg goed in, maar ja, Cursor was een kerkuil. Iets heel anders.
Hij keek even naar de vos. Hopelijk was ze hier al tevreden mee. Als het op was, wilde hij gerust nog een nieuwe poging doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydi feb 05, 2013 4:48 am

"Natuurlijk wil ik dat," zei de uil. Hij spreidde zijn vleugels en met een paar krachtige slagen kwam hij in de lucht. Sunset keek gefascineerd naar de vogel. Wat zou ze graag willen kunnen vliegen! De uil vloog bij haar vandaan en ze zag hem even stilhangen in de lucht. Toen dook hij naar beneden en ontglipte uit haar zicht. Sunset hoorde een doffe klap en rook al snel een bekende geur; Lemming. De uil kwam terug vliegen met het kleine beestje en legde het voor haar neer. "Asjeblieft. Dit is wat ik best snel vond. Maar sneeuw is nou niet echt mijn element." zei hij eerlijk. Sunset knikte dankbaar. "Dank je wel," zei ze met een zachte stem. Ze boog zich over het kleine beestje en rukte hongerig maar nog redelijk beheerst het vlees er vanaf. Toen alleen nog de botten over waren voelde ze de kracht terug keren in haar lichaam. Maar haar maag rommelde nog. Ze keek de uil aan. "Misschien kunnen we elkaar helpen een grotere prooi te vangen? Dan hebben we allebij eten," stelde ze voor. Iets van een haas zou er wel in gaan bij haar. Die zouden hier misschien ook wel zijn.

-bleg-
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydi feb 05, 2013 5:09 am

Cursor bracht eten naar de poolvos. Ze knapte er zichtbaar van op. Natuurlijk zou het haar lege maag niet kunnen vullen, maar dit was een begin en Cursor was blij haar dat te kunnen geven. De poolvos bedankte hem en Cursor knikte tevreden. Altijd fijn om iemand te kunnen helpen.
"Misschien kunnen we elkaar helpen een grotere prooi te vangen? Dan hebben we allebei eten." stelde ze voor. Het was een voorstel waar Cursor wel een kans op slagen in zag. Een konijntje of een haas bijvoorbeeld, zag hij wel zitten. Dan stonden ze er allebei beter voor.
"Dat klinkt niet verkeerd. Late. We eens een poging wagen dan. Hoe pakken we het aan? Ik vlieg boven je uit om iets te spotten zodat jij kan toeslaan en we de klus samen afmaken?" was op zihn beurt het voorstel. Het leek hem wel een goed plan. Vanuit de lucht was veel te zien. Cursor zou met niet al te veel moeite iets moeten kunnen spotten. De poolvos zou de eerste aanval kunnen inzetten. Om nou een duikvlucht te maken naar een konijn of haas, was veel te riskant voor zo'n vogeltje. Nee, dat wilde hij dan ook niet riskeren.
"Ik heb je naam eigenlijk nog niet vernomen. Ik ben Cursor, en jij?" vroeg Cursor toen ineens. Soms was het weleens handig om iemand bij naam te kunnen noemen. Cursor zag daar wel nut in. Maar na het voorstellen leek het hem een slim plan om na te denken over zijn stragtegie en actie te ondernemen.

Ja sorry kort. Ik typ dit op de tablet dus ben ik sowieso al sloom, en ik moet zo gaan eten, dus ik moest al haasten. Volgende post wordt langer... sorry voor de flut... D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptywo feb 06, 2013 7:37 am

"Dat klinkt niet verkeerd. Laten we eens een poging wagen dan. Hoe pakken we het aan? Ik vlieg boven je uit om iets te spotten zodat jij kan toeslaan en we de klus samen afmaken?" stelde de kerkuil voor. Sunset knikte. Dat was wel een goed idee. "Ik heb je naam eigenlijk nog niet vernomen. Ik ben Cursor, en jij?" vroeg de uil toen. Oh ja, ze had zich niet eens voorgesteld. Dom. "Ik ben Sunset," zei ze. De witte vos snoof de lucht in en dacht na of ze iets bekends rook. Al snel gingen haar oren omhoog, ze had een haas geroken, misschien dat ze hem ook kon horen. Ze keek naast haar naar Cursor. "Hoe merk jij eigenlijk dat er dieren zijn? Als je op de grond bent, bedoel ik. Ruik je ze ofzo? Of voel je ze?" ze had eigenlijk geen flouw idee daarvan. Ze wachtte op een antwoord. Maar ze had zacht gesproken, dus Cursor zou zo ie zo zien aan haar dat zij wat geroken had. Sunset begon zacht te lopen in de richting van de haas, en zorgde dat ze tegen de wind in liep. Zo kon zij de haas wel ruiken, maar hij haar niet. Maar ze was nog niet zo'n goede jager dat ze precies de locatie van het dier wist. Ze keek naar Cursor en wenkte omhoog, waarna ze hem vragend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptywo feb 06, 2013 9:37 am

Cursor kwam met een plan na het mooie voorstel van de poolvos. Ze zag er echt al stukken beter uit na die lemming dan toen Cursor haar vond. Wat zoiets kleins wel niet allemaal al kon doen met je.
"Dat klinkt niet verkeerd. Laten we eens een poging wagen dan. Hoe pakken we het aan? Ik vlieg boven je uit om iets te spotten en jij kan toeslaan en we de klus samen afmaken?" was zijn plan geweest. Geen verkeerd plan. Hier en daar wat wijzigingen en het zou zelfs perfect zijn. Als ze hun rollen bijvoorbeeld precies zouden weten. Maar het zou met dit basisplan hoe dan ook wel goed komen. Cursor voelde zich er zeker van.
De poolvos knikte. Ze stemde in met zijn plan en in grote lijnen zouden ze zich kunnen laten leiden door dit idee. Vanzelf zouden er onbesproken veranderingen in komen die ze beide met een simpele reactie op zouden kunnen vangen.
"Ik heb je naam iegenlijk nog niet vernomen. Ik ben Cursor, en jij?" vroeg de kerkuil haar toen. Soms zou een samenwerking ook beter uitpakken met de kennis over elkaars naam. Dat kon soms echt helpen. Een waarschuwing bijvoorbeeld zou beter binnenkomen als iemand verschrikt de naam van de ander zou noemen. Dat had meer impact en diepgeving. Werken deed dat dus. Of gewoon om kort iemands aandacht te vragen om een hint te geven.
"Ik ben Sunset." zei ze toen. Cursor knikte. Dan wist hij dat. Heel handig. Het was wel een passende naam ook bij de vos. Het had wel iets dat bij haar paste. Net als Cursor. Zijn naam stond ervoor dat hij de juiste richting op zou willen. Een 'cursor' was dan ook iets dat richting aangaf en daaraan dankte de uil zijn naam.
Sunset snoof en haar oren maakte duidelijk dat er meteen al beet was. Een voorspoedige jacht, wist hij. Cursor wilde eigenlijk al opstijgen en had zijn vleugels al uitgespreid voor een eerste slag, toen hij Sunset hoorde en zijn actie onderbrak om naar haar vraag te luisteren.
[i]"Hoe merk jij eigenlijk dat er dieren zijn? Als je op de grond bent, bedoel ik. Ruik je ze ofzo? Of voel je ze?" was haar vraag. Cursor keek haar even en nam de juiste woorden tot zich.
"Wel, normaliter ben ik niet op de grond. Ik zit liever hoog, dit is echt een uitzondering. Ik was per toeval aan de grond geraakt. Normaal zit ik hoog en kan ik goed om me heen kijken. Dan zie ik de prooien. En ik hoor ze. Vaak nog eerder dan dat ik ze zie. Dan bepaal ik de richting en kijk ik daar naar en dan zie ik de prooi meestal wel. En al zag ik hem niet, dan nog zou ik hem kunnen vangen met alleen mijn gehoor. EN zo werkt dat dus ook op de grond. Alleen aangezien ik dan geen uitzicht heb, werk ik veelal op gehoor." legde hij rustog uit. Sunset had een zachte stem gehad en Cursor had het ook fluisterend uitgelegd. Nee, een uil zijn was soms niet echt moeilijk. Je kon ver komen, want je had de kunst van het vliegen tot je beschikking en horen kon je als de beste waardoor je blind zou kunnen jagen.
Sunset begon te sluipen en keek daarna naar Cursor en wenkte omhoog. Een teken dat hij op moest stijgen. Hij was het net van plan.
Hij spreidde zijn vleugels uit en spreidde zijn staartveren uit en steeg meteen op. Dit alles in minder dat een seconde. Het was allemaal zo automatisch geworden.
"Sluip er naartoe, bijt hem en ik maak het af." waren zijn laatste hints voordat hij te hoog was om haar nog fluisterend te kunnen toespreken. Cursor bleef ten alle tijden in haar zicht zodat er nog eventuele kleine hints gegeven konden worden.
De haas had Cursor gezien. Dit was niet erg, aangezien de haas wist dat een kerkuil geen hazen aanviel. Normaal niet. En Cursor al zeker niet. Hij was te klein. Hij had het ooit geprobeerd, maar zag er toch vanaf.
Als SUnset nu snel de eerste stap zou inzetten en de haas zou vasthouden in de houdgreep, kon Cursor naar beneden duiken om de dood in werking te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydo feb 07, 2013 5:02 am

Cursor knikte toen Sunset haar naam noemde. De uil had best een bijzondere naam, ze had hem nog niet eerder gehoord. Cursor stond al op het punt van opstijgen toen ze haar vraag stelde. "Hoe merk jij eigenlijk dat er dieren zijn? Als je op de grond bent, bedoel ik. Ruik je ze ofzo? Of voel je ze?" ze keek hem met een schuine kop aan. "Wel, normaliter ben ik niet op de grond. Ik zit liever hoog, dit is echt een uitzondering. Ik was per toeval aan de grond geraakt. Normaal zit ik hoog en kan ik goed om me heen kijken. Dan zie ik de prooien. En ik hoor ze. Vaak nog eerder dan dat ik ze zie. Dan bepaal ik de richting en kijk ik daar naar en dan zie ik de prooi meestal wel. En al zag ik hem niet, dan nog zou ik hem kunnen vangen met alleen mijn gehoor. EN zo werkt dat dus ook op de grond. Alleen aangezien ik dan geen uitzicht heb, werk ik veelal op gehoor." legde hij rustig aan haar uit. Ze keek even voor zich uit en knikte toen, als teken dat ze had begrepen. Aangezien zij had gefluisterd ging Cursor daarin mee. Toen ze naar de haas toe sloop volgde Cursor haar. Hij had zijn vleugels al gespreidt toen ze wenkte dat hij moest opstijgen. In minder dan een seconde hing de uil boven haar in de lucht. Zonder geluid was hij opgestegen, dat verbaasde haar. "Sluip er naartoe, bijt hem en ik maak het af." zei hij voordat hij te hoog was om haar fluisterend verdere tips of hints te geven. Sunset legde haar oren weer tegen haar kop, zo was ze voor 95% wit. De poolvos bleef laag bij de grond, en zorgde dat ze tegen de wint in liep, ookal stond die er nauwelijks. Toen ze op twee spronglengtes afstand was wiegde ze een beetje op haar achterpoten. De haas had zijn kop opgeheven. Hij had Cursor al eerder gezien, maar nu had hij Sunset ook gevoelt. Sunset sprong, met uitgetrokken klauwen, maar de haas was al weg. Ze klauwde in de grond en snelde achter de haas aan. Net voordat hij zijn hol in kon springen schepte ze hem met haar klauw op en beet fel in zijn buik. De haas piepte, maar was nu al te verzwakt om tegen te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cursor

Cursor


Character
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Good

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptydo feb 07, 2013 5:21 am

Cursor vloog boven Sunset. Zijn hint was duidelijk geweest. Kort en krachtig en hij had er het volste vertrouwen in dat Sunset zou slagen. Cursor bleef daarom ook boven haar en vloog niet al té hoog, zodat hij niet uit het zicht zou raken in het oogverbindend wit.
De haas had Cursor gezien. Maar het was duidelijk dat hij geen gevaar zag in de kerkuil. Cursor was wel gek om zonder tactisch plan een haas van deze grootte te vangen in zijn eentje. Echter zou hij het wel kunnen leren. Hij zou moeten oefenen om precies de hals te grijpen. Hij kon geluidloos vliegen, stijgen en dalen, maar als hij dan eenmaal lager zou zijn, was hij wel gezien. Hazen hadden een zicht van 360° dus dan was het vaak lastig. Het viel te oefenen, maar Cursor had vaak niet genoeg trek voor zo'n grote maaltijd, dus deed hij er niets aan.
Sunset viel aan. Cursor keek er gefascineerd naar. Echter ontkwam de haas waardoor Sunset de achtervolging op hoge snelheid inzette. Cursor was genoodzaakt om zijn snelheid daarom ook te verhogen. Geen probleem. Hij sloeg een paar maal met zijn vleugels en de snelheid was er. Hij stuurde snel en wendbaar en zag toen dat SUnset beet had. Ze had de haas in zijn buik gebeten en het dier piepte. Een gil van pijn. Het teken aan Cursor dat het zijn tijd was.
Hij dook naar beneden. Zijn staart uitgespreid en verticaal omhoog gehouden. Zijn vleugels naar boven gekanteld. Zijn klauwen uitgespreid en klaar voor de aanval.
Zo belandde hij met een aardige snelheid zonder geluid, met een klein plofje op de haas. Hij kneep direct de keel dicht en de haas liet het leven al snel voor wat het was. Dood.
Cursor stapte tevreden van de haas af.
"Goed gedaan." prees hij Sunset aan. Zijn humeur was meteen een heel stuk beter dan dat het al was.
Vrolijk begn hij aan het maal. Al te grote happen nam hij niet en Sunset zou het grootste deel van de haas naar binnen mogen werken. Cursor had niet veel nodig om op peil te blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Character
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 2 jaar
Remission: Neutral

Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Emptyvr feb 08, 2013 2:25 am

Sunset merkte dat Cursor boven haar bleef vliegen, dat haar een veilig maar ook een drukkend gevoel gaf. Toen Sunset naar de haas sprong en vervolgens de achtervolging in zette, zag ze Cursor een keer klappen met zijn vleugels om ook meer snelheid te krijgen. Een onzeker gevoel bekroop haar; wat als ze faalde? Toen ze uiteindelijk toch de haas te pakken had en hem beet zag ze Cursor verticaal naar beneden gaan, klaar om de laatste klap uit te delen. Zo belandde de kerkuil met een kleine plof op de haas. Cursor kneep meteen de keel dicht en doodde zo hun prooi. De uil stapte tevreden van de haas af. "Goed gedaan," prees hij Sunset. Sunset knikte dankbaar. Maar deze korte race had haar uitgeput. De lemming was genoeg geweest voor even. Zwarte vlekken van duizeligheid bewogen voor haar ogen. Dus ze scheurde de poot van de haas af en begon dat te eten. Ze zag aan Cursor dat hij het grootste deel voor haar over liet. "Je mag zoveel nemen als je zin hebt hoor," zei ze tegen hem. Ze likte haar lippen af en rukte de andere poot van het lijfje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Meet someone new (En Cursor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meet someone new (En Cursor) Meet someone new (En Cursor) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Meet someone new (En Cursor)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Perished :: ... :: Valley of white-